Vectorama 2018 jatkaa Suomen Amiga-käyttäjät ry:n 25-vuotisjuhlavuotta
hakemistoon

31.5.2018
Suomen Amiga-käyttäjät ry:n 25-vuotisjuhlavuosi jatkuu! Osallistumme seitsemättä kertaa peräkkäin Vectorama-verkkopelitapahtumaan 7.-10.6. Oulun jäähallissa. Vuodesta 2000 lähtien järjestetty Vectorama on vanhin edelleen järjestettävä, alusta saakka saman tahon järjestämä verkkopelitapahtuma Suomessa.
Vectorama 2018
Jo perinteeksi muodostunut Amiga-pisteemme on avoinna pelailuille torstaista lauantaiyöhön, ja tarjoamme pelailua ainakin viidellä Amiga 1200 -koneella sekä yhdellä Amiga 500:lla. Vapaan pelailun lisäksi järjestämme pelikilpailuja, joissa parhaat palkitaan. Tapahtumaan on ilmainen sisäänpääsy vierailijoille sekä perjantaina että lauantaina klo 14-20.
Lisätietoa, kuvia ja videoita tapahtumasivulla: Vectorama 2018
Tervetuloa kanssamme juhlistamaan Suomen Amiga-käyttäjät ry:n jo neljännesvuosisadan mittaista taivalta!
Sähköpostitse lisätietoja voi kysyä yhdistykseltä osoitteesta suomenamigakayttajat@gmail.com.
Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä
Suomen Amiga-käyttäjät ry. (engl. Finnish Amiga Users Group) on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea suomalaisia Amiga-tietokoneen käyttäjiä kehittämällä ja ylläpitämällä Amiga-harrastusta ja Amiga-tietouden tuntemusta Suomessa. Yhdistys mm. ylläpitää kotisivuja ja keskustelufoorumia ja järjestää vapaaehtoisvoimin tapahtumia.